BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 7, 2009

KenanGan d Bulan RamaDhaN

tiap kali bulan p0sa mesti aku terselap(teringat) kisah masjid assyakirin di bintulu........masjid ya lah tempat 1st aku terawih, 1st time aku p0sa n sungkei ngan nya.........turun terawih sama-sama. nang pengalaman ya byk mengajar aku.tapi nang lenguh lah kaki terawih d sia....majin jak start terawih dari pukul 7.45 sampe k0l 10 baru habis.......begegar juak sa kaki....p nya selalu madah, ya baru terawih..mcm ni kita nunggu perhitungan amal kita d padang mashyar lak...ya lagik lah lamak.....kata nya ya lah m0lah aku tetap kuat kan semangat nak turun terawih........tapi kinek t0k hanya tinggal kenangan semua ya.....nya dah x da agik lam idup ku.semuanya bagaikan mimpi jak....tapi alhamdulilah berkat dari pengalaman ya nya dh sedikit sebanyak membentuk aku jadi hamba allah yang berada di jalan yang bet0l walaupun gik banyak yang perlu aku perbaiki......syukur alhamdulilah allah mengirimkan insan ya kepadaku pada masa ya...walaupun sekejap,banyak yg aku dapat belajar dari nya...tapi allah lebih mengetahui apa yang terbaik untukku.....dan aku akan tetap berd0a dan berharap allah memakbulkan d0a aku ya........insyallah amin

0 comments: