BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 27, 2010

a l0ng day early starting day

huhuhu......last night aku mimpi rim keytaku yg ku syg2 yg jd isu ku ngan kambing ya kenak curi!!!!nasib bet "0h tidak aku bermimpi sahaja"(mun mena2 tek nang nanggis x beraik mata la aku)
awal2 pagi dah aku bangun sebl0m subuh...pa nak g sk00l gik hr t0k tek(caka juak, paksa trn keja hari sabtu yg nyaman n sej0k k bangun akher t0k)sampe2 kat sk00l kerja aku n azna dh d take 0ver leh student...(apa lagik tumbuh memanjang la tanduk mek 2)huhuhuhhuhuhuhh.........tengahari bla dh balit dr sk00l g la ke suatu destinasi ngan bed0t ..nak mencari limu tek kata kan..(sak jak ilmu d dada pen0h jak)hahahahahahaha
setel sigek kerja ya....tekaya2 la mek 2 da seven mile(sempat juak ku menyambar sigek baju)then bla dah bye2 gan bed0t lu la gu g jumpa ngan dak member abang2 n kakak2 g mandik swimming p00l d samarahan sia....nang bleh tahan laaa.......sampe badan ku yg putih x berapa nak melepak t0k dh jadi tinted gelap kit dlm 25%.......p minggu depan da event nak dasyat gik yaaaa....."j0urney t0 panadan!"best2..harap2 la aku dpt bep0ya2 d pantey tym ya..jgn jak da kejadian berdarah jak tym yaaa.........p tym t0k aku nang letih laaaaaa......tambah2 gik bla limpas umah ehem2 tek ku nangga da kemah......lagik la aku suspen....sapakah yang jd pengantin ya????nya ka????0h n000000000........

0 comments: